כמה עולה אוטו קרוואן?

כמה עולה אוטו קרוואן

אם אתם אוהבים אטרקציות וטיולים בלתי שגרתיים – אוטו קרוואן עשוי להיות המוצר המושלם עבורכם. פלטפורמה זו מצויה לקהל הרחב הן לרכישה והן להשכרה, אולם במאמר הבא אנו נעסוק בפלטפורמה של אוטו קרוואן למכירה. בהקשר זה, רבים מהאנשים שואלים: כמה עולה אוטו קרוואן? מטבע הדברים מחיר מוצר כזה איננו זול, אולם תמיד יש לשקול את הרווחים המשמעותיים שניתן לקבל עבורו. חיפוש מהיר בין החברות השונות יגלה שישנו מנעד מחירים רחב מאוד, החל מכמה עשרות אלפי שקלים ועד כמה מאות אלפי שקלים.

מחיר אוטו קרוואן, או בתיאור הברור יותר שלו – בית נייד על גלגלים, איננו מחיר אחיד אלא משתנה מאוד בהתאם לדרישות שלכם ולסוג הקרוואן שאתם מחפשים. אף על פי שמדובר בעלות גבוהה, מחיר אוטו קרוואן יהיה בוודאי זול יותר מחיר רכישת בית. בשורות הבאות נשתדל להרחיב את היריעה על השאלה המסקרנת: כמה עולה אוטו קרוואן ולהסביר את האלמנטים השונים שבתחום זה.

מהו אוטו קרוואן?

לפני שנדבר על השאלה כמה עולה אוטו קרוואן, נתחיל משאלה בסיסית יותר: מהו אוטו קרוואן בכלל? למעשה אוטו קרוואן הוא קרוואן ממונע המשמש כבית נייד, כזה שאיננו מצריך גרירה ע"י רכבים אחרים. ברוב המקרים משמש אוטו קרוואן כחדר מגורים זמני – בשגרה או בטיול, אך למעשה אין זה הייעוד היחיד שלו. לעיתים קרובות אוטו קרוואן משמש גם אנשים מענף הבנייה כך שיוכלו לעבור מאתר לאתר בצורה טובה ויעילה.

מחיר אוטו קרוואן תלוי בסוג הקרוואן אותו תרצו לקנות יש הבדל בין אוטו קרוואן שתיקנו מיבוא מחול לבין אוטו קרוואן שבנו פה בארץ. המחיר כמובן מושפע מסוג הרכב שעליו בנוי הקרוואן וכמובן מרמת ההשקעה ומהמפרט הטכני שיש בקרוואן. 

היום ניתן למצוא קרוואנים ממונעים במחיר של 70 אלף ש"ח ואפשר לקנות גם קרוואנים ממונעים במחיר של 500 אלף ומעלה

מהו אוטו קרוואן?

אוטו קרוואן מיבוא או אוטו קרוואן שנבנה בארץ?

בגדול יש לכם 2 אפשריות על מנת שיהיה לכם אוטו קרוואן. הראשונה היא לקנת אוטו קרוואן מיבוא מחול. השנייה היא לקנות\לבנות אוטו קרוואן שיוצר פה בארץ.

אוטו קרוואן מיבוא:

במידה ואתם מעוניינים לקנות אוטו קרוואן מחול תצטרכו לקנות רק קרוואן חדש בניילון. אין אפשרות לקנות וליבא קרוואנים יד שנייה. האפשרות היחידה לקנות יד שנייה זה אוטו קרוואן שהגיע לשנתון שבו הוא מוגדר כרכב אספנות. יש אנשים שמייבאים עדיין כלים כאלה שהם אספנות אם אתם לא מתכננים לנסוע הרבה עם הקרוואן יכול להיות שזאת אופצייה טובה עבורכם. יש בארץ מספר חברות שמייבאות קרוואנים ממונעים כדאי באמת לבחור בחברה שתדע לתת לכם שירות וחלפים לרכב במידת הצורך.

אוטו קרוואן מיצור ישראלי:

קנייה או בנייה של אוטו קרוואן פה בארץ תאפשר לכם הרבה יותר גמישות בבחירת סוג הרכב וגודל הקרוואן. תוכלו גם להתאים את פנים הרכב יותר לצרכים שלכם. נושא קצת בעייתי פה בארץ זה קבלת רישיון למגורים אם אתם מתכננים לבנות את האוטו קרוואן בעצמכם תדעו שה=נושא הרישיון הוא לא קל ודורש השקעה כספית כמובן.

אוטו קרוואן מיבוא או אוטו קרוואן שנבנה בארץ?

10 שאלות זהב לפני רכישת אוטו קרוואן?

לפני שאתם מבצעים רכישה של אוטו קרוואן ממונע אנו ממליצים לכם לבדוק שאתם מודעים למספר גורמים אותם אתם צריכים לקחת בחשבון. בכדי להגיע להצעת המחיר המדויקת ביותר עליכם להתייחס

למספר גורמים רלוונטיים שבסופו של דבר משפיעים באופן ישיר על מחיר הבית הנייד שלכם:

  1. מה גודל האוטו קרוואן שתרצו לקנות?
  2. מהו המשקל כולל של הרכב? 
  3. מהם גבולות האורך והרוחב של הבית הנייד?
  4. מהו סוג השטח העיקרי עליו אתם מתכננים לנסוע?
  5. מה המצב המכני של הרכב שאתם רוצים לקנות ?
  6. איזה רישיון נהיגה צריך לנהוג ברכב?
  7. האם יש לרכב רישיון מגורים ?
  8. כמה יעלה לכם לבטח את הרכב הזה?
  9. איזה מערכות חשמל קיימות ברכב?
  10. האם יהיה לכם קל למכור את הרכב בעתיד?

כפי שניתן לראות רכישת אוטו קרוואן איננה נמדדת באופן ישיר לפי מחיר הרכב בלבד, אלא יש להתייחס לפרמטרים רבים נוספים – הן בהיבט הבטיחותי והן בהיבט המכני. אנו ממליצים לבצע סקירה מקיפה ובדיקה מעמיקה לפני שאתם רוכשים אוטו קרוואן. ישנם סוגים שונים של בתים ניידים ממונעים, חלקם יוקרתיים יותר וחלקם בסיסיים יותר. תפקידכם הוא לוודא שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר שיענה על התשלום שאתם תבצעו, ובעיקר על הצרכים שלכם.

לאור זאת אנו ממליצים לוודא כמה עולה אוטו קרוואן, הן דרך חברות המכירה השונות באופן ישיר והן דרך אתרי האינטנרט השונים, אך יותר מכך – לברר מהו מפרט הרכב, מה מצבו והאם הוא תואם למחיר אוטו קרוואן שתכננתם.

למה כדאי לערוך השוואת מחירים לפני רכישת קרוואן?

השוואת מחירים כמעט תמיד היא הליך נכון וכלכלי, בייחוד כאשר מדובר על ענף רכש בעל סכומי תשלום גבוהים. באזורים רבים בעולם, ובאופן מיוחד באירופה ובצפון אמריקה, אוטו קרוואן הוא מבנה פופולרי מאוד. לרוב מבנים אלה משמשים את בעליהם כמבנה מגורים זמני או כבית נופש, כאשר בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במבנים ממונעים אלה אף בישראל.

כאשר מדברים על בית קבע לכולם ברור שמדובר על תחום בעל היבטים רבים שדורש ידע מקצועי, סקירה מעמיקה והשוואת מחירים. בסופו של יום מדובר על סכומי עתק ואף אחד לא רוצה "ליפול בפח". בדומה אנו סבורים שגם רכישת אוטו קרוואן היא פעולה משמעותית, כאשר תחום זה מציף נושאים רבים לבדיקה: סוכנויות רכב, דגמים, מותגים, גודל אוטו קרוואן, מחיר ועוד.

אוטו קרוואן – יכולות מגוונות ועשירות

"כמה עולה אוטו קרוואן?" זו שאלה חשובה, אך חשוב לא פחות להבין מה אתם רוכשים בעסקה הזו. ברוב המקרים אוטו קרוואן מגיע עם מספר תכונות ואלמנטים שהופכים אותו לאחד המבנים הניידים הנוחים והיעילים ביותר. בין יתר התכונות שתוכלו למצוא ברכב זה: מיזוג אוויר, מקרר, מטבחון, תנור, סוכך ועוד – כל אלה הם חלק מהיכולות הנפלאות שאוטו קרוואן מביא איתו.

חשוב לדעת שבחלק מהדגמים תוכלו למצוא גם סיפונים לישיבה בחוץ ואירוח, סוככים, מרפסות סגורות, חיבור למקלחת חיצונית, מחסן אחסון חיצוני ועוד. בכל הקשור להצללה, ברוב הדגמים קיים סוכך שהוא מעין גג נשלף שניתן להרחבה (אוטומטית או ידנית) ותפקידו להגן עליכם מפני הגשם או השמש.

אוטו קרוואן - יכולות מגוונות ועשירות

כמה עולה אוטו קרוואן? – קרוואנים חדשים לעומת משומשים

אנו ממליצים לכם לשקול הן אוטו קרוואן חדש והן אוטו קרוואן משומש כדי לקבל את המחיר והתכונות הרצויות. אוטו קרוואן חדש מציע אחריות מצוינת ושלל מאפיינים נוחים שככל הנראה לא ייכללו בדגמים ישנים יותר. עם זאת, קרוואנים משומשים מטופחים הם לרוב זולים יותר ולפעמים ברמת כניסה טובה, בהתאם לתקציב שלכם. אם אתם חדשים בעולם הקרוואנים והקמפינג, קניית קרוואן משומש עשויה להיות מקום מצוין להתחיל בו.

מה לרכוש – קרוואן חדש או משומש?

באתרי המכירות השונים תוכלו למצוא מפעם לפעם מודעות על אוטו קרוואן משומש העומד למכירה, אשר מטבע הדברים מביא איתו חיסכון כספי רב. הבעיה הגדולה ברכישה של אוטו קרוואן משומש, שמשותפת גם לעולם הרכב הכללי, היא שאינכם יודעים באופן מדויק מה עבר על אותו כלי, וכאשר מדברים על אוטו קרוואן – עשויה להיות לכך משמעות גדולה. כלים ששגרת השימוש שלהם הייתה לקויה וכזו שלא עברה טיפולים סדרים בתקופות קבועות עלולים לחשוף בלאי מסיבי בחלקי הרכב השונים, וכך תמצאו את עצמכם ממשיכים להוציא סכומים נוספים על הקרוואן שלכם.

הוצאות אלו, פעמים רבות הולכות ומתאספות עד שהן הופכות את החיסכון של 'יד שנייה' ללא רלוונטי, וזה עוד קודם שדיברנו על עוגמת נפש שעשויה להצטרף לכך. לאור זאת, במידה והתקציב שלכם מאפשר זאת אנו ממליצים לרכוש אוטו קרוואן חדש. אך כאמור גם אוטו קרוואן יד שנייה יכול להיות מעולה.

 

קישורים שימושיים לקניית אוטו קרוואן:

יד 2 – אוטו קרוואן ממונע – 

קבוצת פייסבוק: קרוואנים יד 2:

קבוצת פייסבוק: אוטוקרוואן ישראל: 

 

RENT IL
לוח ההשכרה של ישראל

רנט איי אל אתר ההשכרה של ישראל. באתר תתצאו כל מה שרצן לשכור בריסה ארצית. אין סיבה לנסוע רחוק מגוון ענק של ציוד להשכרה מעשרות מפרסמים הכל באתר אחד

הצטרף כבר עכשיו ללוח ההשכרה עם מאגר גדול של השכרות בישראל
מאמרים נוספים בנושא חופשה עם קרוואנים, מידע כללי
בניית בית על גלגלים
מידע כללי

בית על גלגלים

איך בונים בית על גלגלים? סגנון החיים הנוודי על גלגלים תפס תאוצה והפך מאוד פופולרי היום. אחרי שנתיים בתוך מגפת הקורונה שבה נשארנו תקועים בבית,

קרא עוד »
כמה משקל מותר לרכב לגרור
מידע כללי

איך בודקים כושר גרירה לרכב?

במידה ויש לכם וו גרירה מותקן תוכלו לראות ברישיון הרכב כמה מותר לרכב שלכם לגרור. בחלק מהרכבים תראו שני משקלים שמתייחסים לשני סוגי נגררים עם

קרא עוד »